Alla inlägg under december 2006

Jul

Av banditqueen - 25 december 2006 14:10

Nu har det varit julafton igen, känns lite konstigtatt jag fortfarande är här nere, men det var överförväntan och jag är glad att jag stannade kvar häroch inte åkte hem i förtvivlan.Familjen hade firat jul hemma hos mormor och morfarvilket iofs också hade varit riktigt mysigt men som sagtså är jag glad att jag stannade.Sitter nu och funderar på om jag ska glida in till stanoch se ifall dom a)har öppet b)köpa lite stash och glidain i dimman.Just nu är stämningen här inte alltför trevlig, men detär inget utöver det vanliga.

Av banditqueen - 19 december 2006 19:21

Och med NS menar jag Nederlandse Spoorwegen, a.k.a holländska SJ.Idag har det tagit mig 3 timmar att ta mig hem, vilket inormala fall tar ca 40 minuter. Jag hatar derasjävla obefintliga konduktörer, deras fula jävla tågoch deras sneaky sätt att presentera dåliga nyheter på.Dom är en skam för Holland och jag hoppas innerligt att dom går i konkurs snarast så att ett annat tågsystem kanfå visa vad dom går för.Det här är bara löjligt och jag får nästan räkna medatt vara försenad antingen på jobbet eller hemma.Det har inte gått en dag sen jag började jobba utan attdet antingen har varit ett överfullt tåg, och med överfullt menar jag att man inte ens kommer in i tåget mer, eller förseningar, oanmälda inställningar av tåg etc etc. Man kan bli galen för mindre.

Av banditqueen - 18 december 2006 09:07

Igår hade jag ett riktigt vidrigt bråk med min sambo.Det var riktigt, ritkigt jobbigt och han sa sakar somjag aldrig mer vill höra.Varför är det så att så fort en tjej börjar att gråtaså är all ilska som bortblåst? Då helt plötsligt fattarmän att "Oj, hoppsan, jag sa något riktigt dumt och nublev hon visst ledsen". Jag blir så frustrerad, och arg för den delen. Nu är allting bra igen, men jag kan fortfarande inte förståhur han kan säga såna saker. Jag var också ursinnig och riktigt jävla pissed off, men jag säger fortfarande inte såna saker.

Av banditqueen - 16 december 2006 12:26

Fan vad jag är sur idag. Som vanligt.Jag är så irriterad och arg, och den endadet drabbar just nu är bara mig själv.Jag är så förbannat trött på att känna migsom en liten hemmafru som städar, och plockarundan och julpyntar och FUCK! Jag avskyr det!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards